петък, 18 януари 2013 г.

"Старомодна"



   Във време като днешното не е модерно да  бъдеш добър. Грозно е да казваш „моля” и „благодаря”, а да не говорим колко ниско ще паднеш, ако някога си позволиш да се извиниш за нещо, което си направил.  Във време като днешното  добротата, съчувствието и обичта  се смятат за човешки дефекти,  вместо  за човешки качества. Във време като днешното не е нужно да имаш нито сърце, нито душа – трябва ти нулева ценностна система и никакъв морал.  И ако искаш да си от най-модерните хора, трябва да се усмихваш изкуствено, да правиш фалшиви комплименти и най-вече да казваш „обичам те”, без да го чувстваш. 
   Е, съдейки по това , означава, че аз съм безкрайно старомодна. Нищо. Нека бъда старомодна!  Аз ще продължа да бъда такава както до сега –човек със сърце.
   И нека светът ми да се срива, когато ме боли заради чуждото нещастие.. И нека приемам проблемите на чуждите хора като свои собствени.. И нека продължа да бъда съвършена единствено в своето несъвършенство да съм модерна марионетка..

Няма коментари:

Публикуване на коментар